Quesadilla - Reteta EZ

Quesadilla - Cea mai smechera reteta


Bine ati revenit pe blogul nostru! Astazi va aratam cum sa faceti cea mai smechera si buna reteta de CHESADIA! E foarte usor de realizat si super super wow! Noi am luat reteta de aici: https://www.delish.com/cooking/recipe-ideas/recipes/a54465/easy-chicken-quesadilla-recipe/ insa ascultati-ne pe noi ca iese mai buna si nu dati bani aiurea pe chestii fensy.

Ingrediente:
piept de pui cat doriti si cat va tine pormoneu'
1 gogosar mare
1 ceapa mare
sare
piper
boia iute
chimen macinat
oregano
lipii
ulei
cascaval, noi am luat de la Profi mix d-ala la 8 lei cu 3 feluri de branza/cascaval
avocado, dar nu se simte gustu', e de forma
ceapa verde pt decor daca vreti

Mod de preparare:

Am taiat toate legumele, mai putin avocadoul pe care l-am lasat la final. Le-am taiat fasii. Am pus putin ulei intr-o tigaie si am pus gogosarul si ceapa la calit, peste care am adaugat (IN TIGAIE) sare, piper (cam o lingurita din fiecare) si putin zahar (zaharul nu e obligatoriu). Dupa ce s-au calit, le-am scos, am pus alt ulei si am pus fasiile de piept de pui in tigaie. Peste pui am pus sare, piper (o lingurita din fiecare), boia iute cam 3 lingurite, chimen cam o lingurita si oregano vreo 3 lingurite. Dupa ce s-a facut puiul, il scoatem. In alta tigaie am pus lipia, iar pe o jumatate a lipiei am pus cascaval/branza, dupa care am pus ceapa si gogosarul calit, puiul, cateva felii de avocado si am acoperit totul din nou cu branza/cascaval, apoi am adus partea de lipie goala peste (SA FIE CA UN FEL DE TACO). Apoi l-am intors ca sa se rumeneasca si pe cealalta parte. La final am adaugat ceapa verde din gradina deasupra pentru decor.

In final, ar trebui sa va iasa asa: 

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG! 

Cu sinceritate si urari bune, 

2 prosti.


Comments

  1. Am urmat pasi si a iesi super buna la gust da nu mi-a iesit la fel ca in poza sa arate asa bine...
    Da la gustttttt e bunaaaaaa merita incercata

    ReplyDelete
  2. arata bine n am bani GEORGE MAI TRECI PE ACAS CA NE E DOR DE TINE

    ReplyDelete

Post a Comment