Vafe cu fructe si inghetata - Reteta EZ

 Vafe cu fructe si inghetata - Reteta EZ


Buna ziua, prieteni! Astazi va invatam cum sa faceti vafe gustoase ca sa nu le mai cumparati din targ, de la piata sau de la supermarket! Reteta noi am luat-o de pe Youtube initial, insa am gasit alta mult mai buna de la Laura Adamache.

Ingrediente:
400g faina
325ml lapte
2 oua 
80g zahar 
100g unt 
6g praf de copt 
2 plicuri zahar vanilat 
putina sare

Mod de preparare:

Pentru inceput, topiti untul intr-o olicica si il lasati sa se raceasca. Spargem ouale, le batem putin, adaugam zaharul si amestecam bine bine. Apoi, punem laptele si amestecam din nou. Adaugam praful de copt, sarea si faina si le amestecam pe toate, iar la final turnam untul pe care l-am topit la inceput. Luati un polonic micut si cam atat va trebuie pentru o umplere a aparatului de vafe. Dupa ce scoateti vafa din aparat, puteti sa o ornati cu ciocolata, fructe de padure si inghetata de care doriti.

In final, ar trebui sa va iasa ca pe blogul Laurei, dar o sa va iasa asa:

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG!

Cu sinceritate si urari bune, 
2 prosti.


Comments

  1. Yummy yumm copii mei mananca mereu aceasta prajitura, multumesc de reteta! Pe langa asta, v-am ascultat sfatul, si sotia mea mereu bea cate o cana de cafea cu aceste vafe, si este mai mult decat incantata. Multumesc mult 2 prosti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim de comentariu! Sanatate tie si la familie!

      Delete
  2. yummy chiar mi-ai facut si mie pofta, o sa imi fac si eu!

    ReplyDelete

Post a Comment