Tarta cu Capsuni

 Tarta cu capsuni - Reteta super EZ


Buna ziua, dragilor! Dupa mult timp in care am fost inactivi, iata ca ne-am intors pe BLOG cu o reteta noua si nemaivazuta! Link de la reteta originala (credits): https://www.delish.com/cooking/recipe-ideas/recipes/a48005/strawberry-pretzel-tart-recipe/

Ingrediente:
2 pungi de covrigei fara sare (noi am luat CROCO)
1 pachet de biscuiti PETIT BURE
1 caserola capsuni
1 branza mascarpone
1 esenta de vanilie
250ml zmantana de gatit
200g zahar pudra
70g zahar 
o lingura amidon de porumb
4 pliculete rosii pt jeleu de la Dr. Oetker.
1 unt

Mod de preparare:

Am zdrobit covrigeii si biscuitii marunt-marunt. Am topit untul si dupa l-am amestecat cu zaharul pudra (50g). Am pus compozitia intr-o tava speciala pt tarta si am bagat tava la cuptor pt 8 minute la 180 grade Celsius. Intre timp, ne-am apucat de crema de branza. Am pus branza mascarpone, am amestecat-o cu mixerul, am adaugat zaharul pudra (150g), am pus smantana pt gatit si o lingurita de esenta de vanilie. Am mixat totul cu mixerul atat de bine incat ni s-a taiat crema, dar am reparat-o ca pe maioneza, folosind ulei. Nu stim ce sa facem ca sa nu se taie crema, va asteptam in comentarii cu sugestii. Am pus crema de branza peste crusta crocanta de biscuiti si covrigi. Intr-un ibric pus la foc, am pus jumatate de cana de apa, 70g zahar si lingura de amidon. Am lasat-o sa fiarba, dupa care am lasat compozitia sa se raceasca putin si am adaugat pliculetele pentru gelatina si am amestecat cu un tel. Am taiat capsunile felii, le-am pus peste crema de branza, iar deasupra am turnat gelatina si am netezit-o frumos. Bagam tarta in frigider ca sa stea cu orele pana se intareste!

Multumiri speciale bucatarului Chef Ionut pt ca ne-a salvat crema de branza, demonstrandu-ne ca stie sa repare o maioneza stricata la nevoie!


In final, ar trebui sa va iasa ca in video, dar o sa va iasa asa:

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG! 

Cu sinceritate si urari bune, 

2 prosti.


Comments

  1. Multumesc de reteta, imi saliveaza gura doar cand ma gandesc la ce minunatie de gustare urmeaza sa pregatesc pentru nevasta mea cand va ajunge acasa. Copii o adora, sper doar sa nu faca diabet de la cat de mult le place acest desert, ma roaga zilnic sa le gatesc aceasta tarta cu capsuni.

    Multumesc!

    ReplyDelete

Post a Comment