Turta dulce - Reteta +18

 Turta dulce - Reteta pe intelesul tuturor

Pentru inceput, rugam toti oamenii care nu injura sa iasa de pe aceasta reteta. Multumim anticipat. Chiar nu avem nevoie de comentariile nimanui, deoarece ne doare la patina.

Azi va invatam cum sa faceti turta dulce acasa! Noi am luat reteta de pe ceva blog al unei anumite Laura..ceva... si intentionam sa va zicem ca e greu de lucrat aluatul, deoarece e moale si se rupe usor. Nu o sa dam link, pentru ca oricum am modificat noi reteta si pariem ca e mai buna asa "gresita". Plus ca in reteta originala, desteapta aia a scris 2 pastai de cardamom PE CARE ORICUM LA FINAL TREBUIA SA LE MACINATI. DE CE N-A ZIS DIRECT SA LUATI D-ALA MACINAT? INFINE...

Ingrediente:
150g unt
150g zahar brun
200g miere
1 ou
jumatate de lingurita de sare
1 lingurita bicarbonat de sodiu
450g faina
1 plic zahar vanilat
4 lingurite scortisoara
1 lingurita ghimbir
1 lingurita ienibahar
1 lingurita nucsoara
1 lingurita cuisoare (8 intregi daca nu aveti macinate)
2 lingurite cardamom
pentru glazura alba:
1 albus de ou
130g zahar pudra
1 lingura zeama de lamaie

Mod de preparare:

Luati un vas si adaugati toate prafurile: faina, sare, scortisoara, ghimbir, ienibahar, nucsoara, cuisoare, cardamom si le amestecati. In alt vas, unde veti lucra aluatul, puneti mierea, zaharul si untul si le mixati pana nu se mai simt cristalele de zahar, apoi, adaugati oul si zaharul vanilat. Dupa, peste amestecul de miere cu zahar si unt, adaugati faina si celelalte prafuri din primul vas si le amestecati bine bine. Lasati compozitia la frigider cam 8h minim (CICA). Partea grea va fi cand vreti sa faceti formele. Aveti nevoie de multa faina pe masa ca sa nu se lipeasca aluatul si de asemenea, multa faina la indemana. De aici ma gandesc ca nu mai trebuie sa explicam cum intindeti aluatul cu un sucitor si cum sa taiati cu formele...va credem descurcareti macar in aceasta situatie.

Pentru glazura, puneti albusul cu zaharul si zeama de lamaie si le mixati vreo 10 minute.

In final, ar trebui sa va iasa ca pe Google, dar o sa va iasa asa:

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG!

Cu sinceritate si urari bune,

2 prosti.





Comments

  1. Multumesc pentru reteta, am folosit-o la parastasul bunicului meu si toata lumea a plans de fericire cand aceasta turta dulce le-a atins papilele gustative. Cred ca de la miros s-au emotionat.

    ReplyDelete
  2. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....... gustos

    ReplyDelete
  3. Blogul meu numărul 1 pentru cautarea unor noi rețete gustoase și interesante!

    ReplyDelete
  4. Retata chec pufos cind osa puneti?

    ReplyDelete
  5. Super minunata reteta, tocmai ce am trecut printr-o despartire si aveam nevoie de ceva dulce in viata mea, am cautat asta intr-o femeie, sa fie dulce sa ma iubeasca, dar nu am gasit, asa ca am cautat pe internet o prajiturica, si am dat de asta, deci am ramas placut surprins de gust, modul de preparare foarte simplu si bine explicat ca la carte, mai bine chiar nu se putea, am facut prajitura si am gustat, aceasta turta dulce chiar mi-a adus zambetul din nou pe buze, multumesc celor doi bucatari, mai ales Chef Renatei.

    ReplyDelete
  6. Foare frumos, as manca o pula si o muie daca mai aveti.

    ReplyDelete

Post a Comment