Shake de banane si Oreo - Reteta super EZ

 Shake de banane si Oreo


Buna ziua, dragii nostri! Asa ca dupa un examen la istoria artei, va aratam o reteta de shake nemaipomenita. La restaurant dati vreo 14 lei pe el, acasa de 14 lei va faceti 10.

Ingrediente:
3 oreo
250ml lapte
1 banana
optional puteti pune si o lingurita de cacao

Mod de preparare:

Puneti biscuitii in blender (sau ce aveti, noi avem d-asta https://i.imgur.com/CSHENo1.png ), apoi banana si laptele si blenduiti-le bine-bine. Apoi luati compozitia si o turnati intr-un pahar dragut. Noi am adaugat si elemente de decor, dar nu e neaparat.

In final, ar trebui sa va iasa asa: 

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG! 


Cu sinceritate si urari bune, 

2 prosti.

Comments

  1. l-am incercat, e super bun, se face si foarte rapid.

    ReplyDelete
  2. Super bun, daca nu vrei sa pari sarac ca mananci banana goala si 2 biscuiti poti incerca acest shake, eu l-am lasat putin la rece, circa 15 minute, senzational de bun

    ReplyDelete
  3. Nu sunt eu fan oreo, dar aceasta reteta mi-a dat dependenta, aveti grija la retetele lor ca nu mai scapati. M-au lasat si nevasta si copii si au fugit cat mai departe de mine pentru ca tot ce mancam era shake de banane si oreo

    - FalleN

    ReplyDelete
  4. Si io vreau. Cand veniti pe la Baia Mare sa mi faceti? :)))

    ReplyDelete

Post a Comment