Pui keto si conopida - Reteta Foarte EZ

Pui keto si conopida


Bine ati revenit la noi pe BLOG. Azi va invatam cea mai smechera reteta existenta, n-ati mai vazut asa ceva. Link de la retata originala: https://www.dietdoctor.com/recipes/keto-crack-chicken

Ingrediente:
o capatana de conopida
2 piepti de pui (1kg)
280g crema de branza (noi am luat Hohland)
19g patrunjel uscat
50g usturoi
40g pudra de ceapa
1 lingura de marar
o jumatate de lingura de piper macinat
1 lingurita sare
140g bacon taiat patratele
110g cascaval

Mod de preparare:

Punem puiul intr-o tava (de bagat la cuptor) peste care punem toate mirodeniile. L-am bagat la cuptor si l-am lasat putin pana s-a facut puiul. Intre timp, am prajit baconul la tigaie si am pus conopida la fiert pana s-a facut bine-bine. Am despicat puiul in bucatele mici si l-am lasat tot in tava, peste care am pus branza, conopida, baconul si fix deasupra am pus cascavalul si am bagat tava din nou in cuptor pana s-a topit si rumenit cascavalul. Pentru decor noi am folosit ceapa si cateva bucatele de bacon.


In final, ar trebui sa va iasa asa: 

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG! 

Cu sinceritate si urari bune, 

2 prosti.

Comments

  1. Multumesc mult am invatat astazi atat de multe lucruri, ca de exemplu ce inseamna pui keto, sau faptul ca asa numita "conopida" este o leguma, nu un tip de animal, a iesit exceptional, nevasta si copii si-au lins toti degetele intre ei de la cat de bun a fost.

    Multumesc mult 2 prosti, cu stima, FalleN

    ReplyDelete
  2. foarte delicios recomand exact accelasi ingrediente

    ReplyDelete
  3. Delicios, te lingi pe degete la cât de bun e

    ReplyDelete
  4. Bun rau de tot dar cand ne înveți sa aprindem aragazul?

    ReplyDelete

Post a Comment