Samoa Lasagna - Reteta

Samoa Lasagna - cea mai buna prajitura


Buna ziua/seara, prieteni! Astazi va invatam sa faceti cea mai buna prajiturica. Reteta originala e aici, dar voi faceti cum zicem noi ca sa nu dati fail: https://bit.ly/3nUjR4k

Ingrediente:
biscuiti digestivi si simpli
200g unt
100g cocos
caramel (noi l-am facut)
2 budinci de ciocolata
2 cani de lapte
200g branza mascarpone
700ml smantana dulce
50g zahar pudra
1 ciocolata milka

Dex explicativ:

biscuiti = noi am luat de la Profi un pachet de Mcvities si un pachet d-ala mare de biscuiti Petit Beurre, insa nu i-am folosit pe toti (depinde de tava).

branza mascarpone = noi am luat ceva mai ieftin si am folosit crema de branza Hochland, clasic.

Mod de preparare:

Pentru inceput, intr-o tava am pus cocosul si l-am lasat in cuptor la o temperatura scazuta pentru a se crocantiza. Intre timp, am macinat biscuitii marunt-marunt, dupa care i-am pus intr-un bol si i-am amestecat cu 150g unt topit si jumatate din cocosul rumenit. Apoi am pus compozitia la baza unei tavi, apasand-o usor cu o spatula si am mai bagat-o la cuptor vreo 12min. Ne-am apucat de facut budinca (e de la DrOetker, scrie pe spate cum s-o preparati). Aici aveti nevoie de 2 cani de lapte si o lingura de zahar. Am trecut la caramel si l-am facut folosind tutorialul Jamilei: https://www.youtube.com/watch?v=UzS1BKTnyug. Pana s-au mai racit budinca si caramelul am facut si stratul de deasupra, cel alb: am pus 500ml smantana dulce pe care am mixat-o cu mixerul pana s-a facut ca o frisca, am adaugat restul de cocos, branza mascarpone si zaharul pudra si am mai mixat-o putin. Dupa care ne-am pus sa asamblam prajitura: stratul de biscuiti il aveam deja, am turnat caramelul si l-am intins bine, apoi budinca, iar la final crema de branza. BTW toate trebuie sa fie reci, altfel se imbina intre ele. La final am presarat cocos pe deasupra, am topit o ciocolata la BEI MARY , am tras niste linii pentru decor cu aceasta si am facut si niste zahar ars tot in aceeasi forma.


In final, ar trebui sa va iasa ca in video, dar o sa va iasa asa: 

Va uram pofta buna si sa mai treceti pe la noi pe BLOG! 

Cu sinceritate si urari bune, 

2 prosti.

Comments

  1. nu are gust bun deloc iam dat lu mamaie o gura si a scuipat cenusa nota 1

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ce sa zici si tu, sarmanule, atata stii sa injuri vai de tine, pacatosule

      Delete
  3. Replies
    1. Multumim, dl Stefan, aici pe blog prezent ca de obicei!!!

      Delete
  4. Fuarte frumos renato tineo tot asa

    ReplyDelete
  5. Fuarte frumos renato tineo tot asa

    ReplyDelete
  6. Multumesc! Ca de obicei am invatat o multime de lucruri, credeam ca Mcvities sunt de la McDonalds, nu o sa mor prost! Delicioasa reteta

    ReplyDelete

Post a Comment